Servicerådgivare/ Kundmottagare

Servicerådgivare/ Kundmottagare

Tjänstebeskrivning
I vår kundmottagning har du kontakten med verkstadens kunder genom hela processen samt ger stöd och vägledning. Våra kunder ska före, under och efter sitt besök känna att de fått utomordentlig service och ett professionellt bemötande.

Du kommer att arbeta i ett team där centrala uppgifterna innebär att arbeta med service, kundbemötande och rådgivning. I arbetsuppgifterna ingår att ta hand om kundbokningar via mail och telefon, boka och planera jobb till teknikerna samt hjälpa kunderna med enklare monteringar.

Kvalifikationer
Mycket bra kundbemötande och förmåga att bibehålla hög servicenivå även i stressande situationer, där tidigare erfarenhet inom service är meriterande. Utöver ditt personliga kundbemötande är datorn och dess system dina främsta arbetsverktyg så goda datorkunskaper och lätt att lära dig nya system/ program är en fördel.

Du bör behärska svenska mycket väl i både tal och skrift.

Personliga egenskaper
Du brinner för att ge service och arbetar alltid med viljan att överträffa kundens förväntningar. Du är effektiv i ditt arbete, tar egna initiativ och du har ett flexibelt arbetssätt där du kan arbeta mot flera mål samtidigt.

Det är viktigt att du är lyhörd och vet vad du behöver göra för att skapa en personlig relation med kunden och tillgodose dennes behov.

I denna rekrytering kommer stor vikt att läggas vid din personlighet.

Tillträde & omfattning
Sysselsättningsgrad: 100 %
Tillträde: efter överenskommelse

Vid frågor kontakta Lovisa Bjuhr på telefon: 0951 – 584911 eller via e-post: lovisa@bjuhrsverkstad.se

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Namn (obligatorisk)

Adress(obligatorisk)

Postnummer(obligatorisk)

Ort(obligatorisk)

E-post (obligatorisk)

Telefonnummer (obligatoriskt)

Skriv gärna en rad eller två om dig och dina erfarenheter.

Personligt

Utbildning/ Erfarenhet

Övrigt